Julpyntet Åker Fram

Till helgen är det första advent och det innebär julpyntning till veckan. Saknar två ljusstakar till köket men nu har jag vart på ahlsell och fixat dem. De hade inte tagit hem just de jag ville ha men på måndag ligger det i hyllan och väntar på att få komma hem till oss :D
De har även ett smart ljus på ahlsell som jag haft tidigare men som vi handlat fler av nu. Det ser sjukt äkta ut (brollos kompis har till och med försökt tända det med tändare) men är alltså ett fejk. Det är stearin på utsidan med veke och allt men det är alltså en lampa i det som går på batteri. Det lyser jätte verklighetstroget och man kan inte se att det är fejk med blotta ögat. Något som är ännu bättre med det är att det har ljussensor så då det blir mörkt så tänds ljuset och på dagen då det är ljust så slocknar det. Man behöver alltså aldrig bry sig om att tända och släcka det själv. Perfekt enligt mig att ha i ljuslycktorna på bron, man behöver aldrig bry sig utan det ser alltid fint ut :D

Tack och lov att vi har kundnummer på ahlsell då man som privat person inte får handla där!! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0