Home Alone

Nu är jag hemma igen efter en helg med jobbet i Jokkamokka :) Helgen har vart toppen skoj!! God mat, gott vin, trevligt sällskap och bra revy. Nu har jag vart i Vuollerim också. Det var där revyn var och där vi bodde över natten efter vårt besök på banken i Jokkmokk. Ett mysigt gästgiveri bodde vi på men jag tyckte det var lite obehagligt att sova ensammen i rummet så jag har legat med tvn på hela natten för att ha lite ljud och "sällskap" :P Skrämde upp mig själv igår när jag började fundera på spöken :P hahha

Idag har jag vart på språng hela dagen. Kom hem till stan klockan 12 och sen har jag vart på en härlig och kylig promenad, vecko handlat och gjort matlista, vart i Öjebyn på julmarknad med kusin och nu vart i Roknäs och ätit middag. Resten av denna söndag kommer spenderas i soffan. Känner mig lite krasslig igen men det förtränger vi!! En hel del planer är bokade för denna vecka så vi tar det lugnt ikväll så det orkas med ;)

Saknar mitt ♥ som är i sthlm nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0