Frisör Gesäll

Igår ringde väckarklockan 05.30 och det var dags att stiga upp för att åka till Luleå och sitta långhårs modell till Jessica som skulle göra gesäll provet. Hon hade två moment att göra och det gick galant för henne. På frisyren hon gjorde på mig fick hon MVG så jag är stolt ;)

Stort grattis till henne som nu är färdig frisör med gesällen :D:D

Efter att jag suttit i frisörstolen på tidiga morgonen så tog jag och älsklingen en runda på stan. Inhandlade en ny hjälm inför snowboard åkningen i vinter och ett par nya googles som ska användas i backen och på skotern. Nu har jag "bara" kvar att köpa nya skoterskor, en skoter jacka och en skoterhjälm. Den hjälm jag har indag är inte ens min så den måste jag återställa till svärfar och fixa en egen :P Sen så fyndade jag en ny mössa och ett nytt pannband inför vintern.

Helgen har ändå vart fylld av saker att göra trotts att det kändes som att vi inte hade nått planerat  :P

Kommentarer
Postat av: Jessica

Det är ju tack vare dig och ditt hår som det gick så bra :D Tusen tack igen för att du ställde upp som modell!



Såg att du hade beställt täckbyxor, jag har exakt likadana och jag tycker dem är superbra! tighta och sköna, jag hatar när dem är sådär pluffsiga :P

Från vilken sida har du beställt? Jag skulle behöva en ny hjälm och lite andra grejer.

2010-11-16 @ 14:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0