ELF Order Igen

Japp nu har jag slängt iväg en liten order till Eyeslipsface.se igen. Min foundation och booster är alldeles strax slut så då måste det hem mer. Passade såklart på att beställa lite mer saker också ;)
Med hem fick också följa en ny creme eyeliner då min svarta har glömt locket uppe så den torkat :( Någon ny penna i ny färg, ny brynpenna och nån liten sminkborste :) Nu längtar jag tills leveransen kommer vilket inte dröjer länge. Är verkligen super med leveranserna, det går alltid super snabt! Det gillas :D

Snart full arbetsdag och redan torsdag i morn. Snart helg igen :D


Kommentarer
Postat av: Lea

men du undra sa flundran...för snabbt har det inte gjort för mig=/ väntar fort...ioch för sig har jag inte kollat posten idag!...måste åka och göra det på en gång!=) ja men såååå skönt och jag ska snart ta mitt slöa arsle och hämta kopplet;P...en förhandsvisning av bilderna?;P

2010-11-11 @ 19:26:06
URL: http://lindkvistlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0