Beauty From Inside

Idag har jag vart och fyllt på mitt förråd av kosttillskott/naturläkemedel. Det jag stoppar i mig varje dag är B vitamin och Silica. Idag handlade jag från andra märken än jag brukar vanligen göra och det efter rekomendation från butiksbiträdet.

  

Panto-3 är istället för silica och ska ge starkare och finare hår samt naglar. Jag behöver lite tillskott till mitt huvud då jag tappat halva kaluffsen som ni redan vet. Allting vill bara ramla av och inget nytt verkar dyka upp :P Nej men nu har jag känt att det är på återgång :D

B-Complex är B-vitamin som jag äter för min acne. Vitamin B5 ska hjälpa och jag har ätit av en annan sort i många månader och märker en förbättring men nu hoppas jag på ännu mer förbättring med detta nya märke :D

Tror ni på "hokuspokus" och naturläkemedel??


Kommentarer
Postat av: Jonna

Jamen så skoj då :) Okej, ska genast kolla upp det där men kommetarerna och se om jag fixar det ;) Hopaps ni nu hittar nå nytt som ni är sugna på. Trivs inte fullt ut i erat nuvarande hus eller är det drömmar om lite större? :) KRAM

2010-11-03 @ 22:29:19
URL: http://jonnahjalte.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0