We made It

Igår sprang jag ju som nämnt Vårruset med mina föredetta kollegor på Swedbank. Vi hade ett företagslag på sex personer där tre av oss sprang och jag var först i mål. Jag tog mig runt de fem kilometrarna på 33 minuter. Ganska speciellt att springa på detta sätt då det var tjockt med folk och när vi kommit ut på gultazudden så blev det väldigt trångt och vi fick stå i några sekunder och vänta för att ta oss över bron. Men gud vad roligt det var!! Detta vill jag göra om :)

Efter loppet hade vi super trevligt tillsammans med picknick. Då vi hade anmält ett lag så fick man en stor påse men mat så nu har vi massa gottigheter i kylen då vi inte alls orkade äta upp allting igår :) Ca ett 20 tal personer från Swedbank var vi som surrade och mumsade men jag var goode trött i hjärnan (lite i kroppen också) så jag höll på att somna påväg hem till Pite. Väl hemma blev det att kasta sig på soffan men det var inte lönt för jag somnade direkt så jag pallrade mig upp i sängen jätte tidigt igår kväll. Har sovit som en stock heela natten och vaknade omtöcknad då klockan ringde. Nu har jag lite huvudvärk men det är förmodligen för att jag sovit så hårt i natt. Det går nog över efter nån timme i vaket tillstånd :)

Nu är jag taggad på att börja springa mer ofta, det är ju trotts allt väldigt roligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0