Viktminskning 1.8 Kilo

Att jag har hoppat opmkring som ett litet barn här hemma på morgonen. Vid denna tid bör ni som läser min blogg veta att jag försöker få bort lite överviktskilon och det kan vara ganska tufft. Jag har försökt äta så nyttigt som möjligt, så små portioner som möjligt och aldrig ätit annars än då jag känt mig hungrig. Men detta har inte riktigt funkat. De första veckorna gick bra, då gick jag ner i vikt men sen började jagg å uppåt och då åt jag ännu mindre kalorier men det blev bara fel.. Efter lite råd från kostexperterna på viktklubb.se så äter jag nu mer än jag kan drömma om. Mina portioner är stora och jag är aldrig hungrig och vad har hänt?!

Minus 1.8 kilo sedan i tisdags!!! :D :D :D

Dumma jag har ju ätit för lite så min kropp gått på "svält". Jag har alltså inte svält mig själv...har ätit tre mål om dagen och tre mellanmål men de har vart för små och kalorisnåla. Nu äter jag alltså samma mängd mål om dagen men med mer kaloriinnehåll och ligger mellan 1500-1600 kalorier per dag. Oj så lycklig jag är idag. Nu ska jag ta cykeln in till stan och sedan en promenad men Tina och hundarna :D

Kommentarer
Postat av: Jossan

Grattis Elin! Härligt jobbat :)

2010-05-17 @ 11:07:46
URL: http://jossanb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0