Utrensning

Har vart duktig idag på förmiddagen. Egentligen hade jag tänkt att åka och träna men då bilen inte startade så slutade jag ut träningen. Tog fram vattenslangen, skurhinken, piasavabörsten och så började jag skura altanen. När den var klar så började jag kånka fram utemöblerna men det var lite knaepigt när man var ensammen så bordet står kvar i förrådet men det andra möblerna blev också skurade. Nu står de i solen och torkar så ska jag ställa iordning på altanen sen. Har hunnit kratta framsidan och lite bak i skogen kring buskar och blomplanteringar. Har så klart lyckats få en blåsa mitt i höger hand också :/

Mammasen har vart förbi en sväng också. Vi hade tänkt ta en långpromenad men vi fastnade längre än väntat i garderoberna. Har gått igenom hela sommargarderoben och BH lådan så jag blev "fattig" och mamma blev rik. Det var mer än halva min underklädeslåda som är på tok för stora nu men alldeles perfekta åt mammsen så nu behöver hon inte handla BHar på flera år. Ett tiotal fick hon nog med sig och sedan fick hon med sig 5 par jeans och en massa kjolar och sommarbyxor. Visst är det roligt att man går ner i vikt och kan dröma om nya kläder men nu har jag verkligen lite att ha på mig så det känns när allt fint man har är för stort så man får he iväg det. K'nns dock bra att mamma kan ta reda på nästan allt så då slipper ju hon handla nya kläder. Det är som julafton för henne hela tiden nu :D Efter vår långa stund i garderoben så blev det en kortis till promenad. Var ute ca 25 minuter men sen var jag tvunget att hoppa i duschen för att nu sitter jag på jobbet. Arbetar till 20.15 ikväll.

Hittade precis en till blåsa på min högra hand. Jäkla krattskaft :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0