Sömnlös Natt

Det har verkligen inte gått att sova i natt. Varken jag eller älsklingen var trötta igår men vid tolvtiden så tvingade vi oss upp i sängen men det blev bara en massa timmars rullande. Jag lyckades dura av vid två tiden men vaknade igen vid halv tre av att älsklingen var upp och öppnade fönstret och slog på tvn. Han hade då gett upp om att somna överhuvudtaget i natt. Jag lyckades somna om igen nån gång efter tre tiden men älsklingen han sov nog bara mellan fyra och halv sju i natt. När väckarklockorna ringde på morgonen så var vi båda helt döda.

Jag förstår inte varför vi var så pigga?!

Nu är det i alla fall jobb som gäller hela dagen men kvällen kommer nog att spenderas i soffan. Hade planer på träning men vi får se om nån av oss orkar med det efter denna natt..
Hoppas verkligen på bättre sömn i natt då älsklingen verkligen har en tuff arbetsvecka och övertid varje dag.


Kommentarer
Postat av: Amanda Rosende - Mode, Make up och Foto

sv: ja jag har funderat lite på deras produkter, ska nog beställa hem lite och testa :)

2010-05-31 @ 12:27:47
URL: http://amandarosende.blogg.se/
Postat av: Hugohedvig

Very interesting site. Lots of good information.

2011-05-25 @ 08:55:09
URL: http://hugohedvig.blogsmile.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0