Sängbesök Klockan Fyra I Natt

I natt fick jag besök i sängen. Det var en man som kom och kröp ner bakom mig och pussade på mig. Det var min goa älskling som anlände från Stockholm :) Tur att jag visste han skulle komma hem annars hade jag blivit rädd :P

Skjutsade älsklingen till flyget igår morse så han lyfte 07.35. Han tog sig hela vägen fram till Vaxholm utan problem och då han var framme så gick han och försäljaren igenom båten och så kom Bonke med lastbilen. de lastade på två båtar, både älsklingens och svärfars, och sen så började färde hem. Tog ett par timmar att åka lastbil istället för flyg hem men de kom tidigare än väntat. Nu återstår det att lasta av dessa två båtar och sen blir det lugnt. Ingen av dem ska i sjön i sommar så paniken slipper vi men dock en ständig längtan istället. Vill ju ha motorer till båten nu så vi kan njuta av denna sommarvärme på havet :)


Eftersom jag redan var i Luleå igår så passade jag på att stanna till och hälsa på Annelie och Eliam. Han var en månad och två dagar igår och redan kan han lyfta huvudet då han ligger på magen. Riktigt stark var han och en skit söt liten kille som såg ut precis som sin pappa. Pinka en skvätt på mamma hant han under tiden jag var där också, ganska typiskt för små pojkar att pinka då blöjan åker av. Hade med mig en liten present också så klart. Han fick ett par mjuka byxor och en söt liten body. Tog en storlek större så han kan ha kläderna ett längre tag :)

Efter besöket hos familjen Nilsson så blev det en runda på stan och så hant jag säga hej till kusin Lisa som jobbar på en salong i shopping. Riktigt fin salong :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0