Nya Reebok Easytone

Nu har jag tagit första promenaden i de nya skorna. Ville inte gå allt för länge i fall jag skulle få skavsår eller ont så jag har gått runtomkring storfors i 45 minuter raskt tempo och redan efter 5 minuter kände jag av det i rumpan. Lite på utsidan av rumpan där skinkan är som dallrigast. Det lovar gott detta :D
Skorna var jätte sköna att gå i och man fick upp riktigt bra fart i dem, avtrampet känns mer tryckande. Har lite svårt för helt nya skor så jag fick lite sockerdricka i tårna men det  beror nog på snörningen och att de är rätt styva än så länge. Kan inte säga så mycket mer i nuläget utan får vänta till kvällen eller morgondagen och se om jag har nån träningsverk där jag inte brukar ;)

Men summa sumarium så gillar jag skorna massor och de var helt klart värda köpet. Om de skulle visa sig att de inte fungerar med att forma rumpa och ben så är det alltid ett par bra promenadskor med ruggit bra dämpning. Det känns aldrig då man sätter ner hälen utan det bara rullar på så soft.

 

Mina skor är inköpta på Intersport för 1200 kr. Exakt denna modell som ovan. Fanns bara två olika modeller att välja på i butiken men såg på nätet att det finns i massor olika färger ooch utföranden men killen i butiken sa att alla skorna är likadana bara material som kan skilja, inte sulor så alla skor ska kännas likadana.


Kommentarer
Postat av: Kicki

Åååå jag vill också ha nya skor som formar rumpan! :) Börjar få rejäla skavsår i mina gamla skor nu!! Wierd :/

Kraam

2010-05-05 @ 15:48:45
URL: http://kickikickass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0