Ny Design

Håller på att knåpa ihop en ny design till bloggen. Det är verkligen på tiden då det är jätte länge sen sist men dte är verkligen inte lätt att få till det då man inte kan detta med koder hit och koder dit. Men jag kämpar och snart ser jag ett resultat som jag kan vara nöjd med, ett tag i alla fall :)
Måste få till nå bra bilder jag kan använda men det tar tid så jag knåpar lite mer så får ni se snart :)

Nu blir det verkligen sängen!! Alldeles för sent som vanligt!!


Måste bara smörja in älsklingens ansikte innan vi somnar. Han lyckades med ett fall framåt på cykeln så nu har han stött sig i axeln och skrapat upp ena sidan i ansiktet. Ser ganska läskigt ut nu då det börjar bli lite lila/blått och svullet så lite bepanten på det kankse gör susen :) Tummen klagar han också på min lilla klantis men tack och lov att tänderna sitter kvar :P
Det blir att inhandla hjälm för allihopa nu. Det händer så fort och hjälm är en billig livförsäkring. Min älskling var vid medvetande i alla fall när ja kom fram till han men Marcus som nyss ramlat också tuppade av.

Kommentarer
Postat av: Kicki

Hej! Jag som precis mailat dig om layouten :) Men du kanske är som nästan klar med den egna?

Det är bara att säga till i alla fall om du vill ha nå kodhjälp :)

Kraam

2010-06-01 @ 00:02:02
URL: http://kickikickass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0