Mor & Dotter Dag

Steg upp tidigt i morse för att hinna med en löprunda innan det var dags för en mor och dotter dag. Var rätt länge sedan jag och mammsen hade såna då jag har jobbat heltid ett tag men nu passade vi på då jag är ledig ibland på vardagar. Har gjort stan i Lule och hittat en klänning som jag ska ha på bröllopet. Lämnade tillbaka de andra två från cubus och så blev det en nyinkommen från Gina istället. Ska nu bara hitta några bra smycken att ha till och då skare vara något rosa då klänningen inte är rosa.
Både jag och mammsen skaffade oss dessa nya Reebok skor också. Nu ska vi forma lår, vader och rumpa. Hoppas reklamen håller vad de lovar :) Tror faktiskt att de är rätt så bra. Har bara hunnit springa omkring här hemma med dem ännu men på onsdag ska jag inviga dem ordentligt.

Har nyss landat i soffan efter en tur med inlinesen in till stan och vart med killarna som cyklat. Skådae en fucking jävla idiot som sprang rakt över två bilar som stod utanför polisstationen. Vet dock inte vem killen var annars hade det blivit en anmälan... Båda bilarna fick sig rejält med bulor både på tak och motorhuv. Jag hade vart fly förbannad om jag var bilägarna!! Vem är så jävla dum att de orkar göra så mot annat folk?! Fy fan... jag mår nästan dåligt att jag såg det!!

Kommentarer
Postat av: Erika

utvärdering om skorna sen va? :)

2010-05-04 @ 10:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0