Lyxig Morgon

Somnade i rätt tid igår men har ändå sovit till stax efter tio idag. När jag väl skulle upp ur sängen fick jag tvinga mig, den var sååå skön idag :) Men ute strålar solen så man måste ta vara på den så upp och hoppa.
Till frukost/lunch lyxade jag till det lite och ställde mig vid spisen och lagade amerikanska pannkakor och till det serverade jag stekt bacon, hallon, blåbär och kvarg. Kan säga att magen står i fyra hörn nu och vi behöver verkligen ingen lunch :) Mumsigt gott och uppskattat av älsklingen som åt 5 pannkakor.

Nu ska jag hoppa i lite kläder och sedan ut i solen. Älsklingen gick just ut med den "nya" cykeln som han byggt ihop och skulle testa den. Efter fikat hos Ulf och Camilla ska det bli mmotion för min del. Antingen cykel til och från stan eller så en löptur in till stan, 20 minuter i solariet och sedan mys med en cyklande älskling.

Ha en trevlig Kristihimmelsfärd allihopa!

Kommentarer
Postat av: Anna Adbo makeup artist

Haha, ja det är jättekul! Men åh så dålig man är.. haha, när foten ska fram så råkar den hamna bakom osv ;p



Ja, det verkar funka.. idag har jag riktigt mkt träningsvärk i hela överkroppen! :p

2010-05-14 @ 00:12:18
URL: http://nogg.se/AnnaAdbo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0