Lunch Shopping

Var ut på stan en sväng under lunchen. Hade tänkt hitta nå smycken men det blev andra saker istället. Fyndade ett par strumpbyxor i leopard mönster. Har letat sådana ett tag nu och äntligen så hittade jag ett par som jag tyckte var snygga och de hittades på VeroModa för 129 kr. På väg ner för rulltrappan i Gallerian så föll mina ögon på ett par vita skor som såg exakt likadan ut som ett par Converse så jag gick in och provade dem. De satt som ett smäck och så kollade jag prislappen....200 kr helt fantastiskt!! Det ligger i en påse här bredvid mig på jobbet nu :) Sen blev det nyttighetsshopping i form av en ny dagkräm från ACO på Kronans Droghandel. Jag är super nöjd över mina spenderingar. Skorna vart jag mest glad över. 200 kronor var liksom för bra för att vara sant men det var sant :)

 


Skorna ser exakt ut som dessa fast utan Converse märket då.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0