Klappat och Klart

Älsklingen min fyller hela 25 år i morgon. Han är halvvägs till femtio :D
Har vetat ganska länge vad jag ska ge honom men nu är det äntligen klart. Har inte handlat presenten förens nu men idag handlade jag den så i morgon ska vi fira. Blir en tidig morgon då han börjar jobbet 07.00 och jag ska hinna bjuda på frukost på säng innan. Tidig kväll ikväll :P

Det blir att fira honom med familjen på lördag och sedan fest på kvällen. Längtar nästan en aning till i morn så ag får ge han presenten. Tycker själv att det är en toppen present och jag tror han kommer att bli glad. Det är inget han önskat sig så han har ingeeen aning ;)

I morn kan jag avslöja vad det är...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0