Gröt På Hirsflingor

I morse provade jag en ny frukost. Den får inte lika bra betyg som polenta eller grahamsgröt men är ändå rätt god. Gjorde en gröt av hirsflingor. Tror att det är rätt så nyttigt men jag har faktiskt inte så stor koll på något som hirs ska vara bra mot. Som alltid satte jag i lite blåbär (eller hallon) för att smaksätta och så serverades den med en halv banan och lite youghurt. Mjölken var utgånget datum och en enda stor klump i paketet så därav youghurt till gröten :P
Sitter på jobbet så jag har tyvär ingen bild på frukosten. Kankse visar en senare.

Trots ett bröllop med massor av mat och en hel del söta alkoholhaltiga drycker så var det en viktminskning även denna vecka :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0