Dag Före Röd Dag

Idag är det som en fredag. Det är ju ledig dag i morgon så ikväll kan man passa på att göra något roligt och vara uppe lite längre. I morse var det tungt att stiga upp. Har sovit som en stock hela natten och vaknade första gången då älsklingen väckare ringde. Tungt men bara att stiga upp.
Åter till aftonen. Jag och älsklingen har tänkt i några dagar att vi skulle grilla idag och så blir det. Söta Emma & Marcus samt Jossan & Olle ska komma och joina oss. Hoppas på sol och varmt så kan vi sitta ute på altanen :D

Summer feelings ♥


Kommentarer
Postat av: Kicki

Rött blev det och skallen mår bra idag :) Skönt med kvällspass så jag fick sovmorgon :)

Kraam

2010-05-12 @ 10:37:52
URL: http://kickikickass.blogg.se/
Postat av: Mary

Tjena! Förlåt för mitt sena svar, haft dåligt med tid på senaste..



Jo, jag går utbildningen hos Elin och jag trivs som bara den, helt underbart ;)

Jag bor i Umeå nu, men kommer från Övertorneå. Och absolut att vi borde träffas över en kaffe eller två och slå våra kloka huvuden ihop, låter som en helt fantastisk idé.



Har du fått nå makeup jobb efter skolan då? :)

kramar /Mary

2010-05-12 @ 13:18:45
URL: http://marylarry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0