Camaro Driving

Nu är det måndag igen och kankse lite bättre uppdatering här i bloggen. Har vart dött hela helgen men det är för att jag knappt vart hemma. Har haft det rätt så fullt upp med allt möjligt. Lördagen bestod ju då av att först göra bruden vacker och lite buder på brudgummen också men sen var det ju dags för mig själv att bli klar. Hant faktiskt med några minuters marginal men stressen fanns hela dagen i magen :P
Allt gick galant och som jag skrev tidigare så var det en perfekt dag :)
Gårdagen var desto sämre. Det fina vädret tog vi inte alls tillvara på utan vi sov till två tiden och sen var det soffläge. På kvällskvisteln tog vi oss till roknäs för lite grillat och sen handlade vi lite mat på Willys innan vi for hem och kraschade i soffan igen för resten av kvällen. Aningens bakis var vi båda två men idag mår vi prima igen :)

Min pärla (BMWn) står sedan nån vecka tillbaka. Den vill inte starta för mig och förmodligen har älsklingen lyckats lokalisera felet till ett relä som pajat men det är ännu inte åtgärdat. Så idag jobbar jag kväll och vädret är inte det bästa så jag kände inte för att sadla cykeln utan då får min andra sommar pärla plikta. Jag kör alltså Camaro idag till jobbet :) Busigt känns det :P Brukar inte gilla att ha den stående på en allmän parkering då det ofta blir bucklor av alla klantarslen som smäller upp bildörrarna men på arbetsparkeringen vet jag juh exakt vem det är som står bredvid så jag kan skälla på dem om det blir någon skråma :P
Är väldigt rädd om bilen då den är så fin och nylackerad men samtidigt så måste man ju använda den. Kan ju inte bara ha den som gårdsprydnad hela tiden :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0