Bröllops Sminkning

Ikväll ska jag göra test sminkningen på Sandra inför bröllopet på lördag. Ska bli så roligt!! Temat är som jag tidigare nämnt ROSA så det kommer mest troligt att bli en rosa sminkning :)
Igår ställde jag mig och tvättade ALLA mina penslar så de ska vara torra och fräscha till ikväll. Nu längtar jag faktiskt efter att sminka, har legat på latsidan med det ett tag nu.

Är det någon som funderar på att sminka sig så får ni gärna höra av er. Känner ni någon som ska gå på balen eller gifta sig så ställer jag gärna upp med sminkningar. Det är verkligen såå roligt!!

Ska fota av verket som ni ska få se sen men det kan dröja tills efter bröllopet. Ska ju inte visa hur vacker bruden är innan brölloopet ;)


Kommentarer
Postat av: Jonna

Så roligt, blir säkert super fin!! :)

2010-05-19 @ 23:33:15
URL: http://jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0