Wonderbara

Jag vet inte, fråga inte vart det kom ifrån, det bara kom :P

Jag har haft helt underbara kollegor i ganska prick sex månader och nu så vill jag inte lämna dem. Vi hade kontorsmöte i morse och då bjöd jag på mina bakelser och de uppskattades verkligen. Av dessa underbara individer så fick jag en stor, vacker blombukett, en necesär och ett presentkort på min absoluta älsklings affär Handplockat här i Älvsbyn. Nu på lunchen så sprang jag in där och handlade för dessa 300 kronor plus lite till ;) Jag köpte mig ett armband som jag älsklar. De har precis fått in det och jag ville köpa något åt mig, som jag kan bära med mig, från kollegorna så då blev det detta fina armband. Bild kommer senare då jag inte sitter på jobbet :)

Köpte lite smått "krimskrams" också som jag vill hem och pynta fram :)

Hant en vända på sportringen också för att inhandla lite födelsedags presenter till min älskade far som fyller 55 år idag. Jag vet att han inte läser min blogg så ni kan ju lika gärna få veta vad jag handlade :P De har ju nyss köpt en skoter (som jag ska få låna under påsk) och då har jag köpt han ett par skoterhandskar och en hjälmluva med tjock krage så han inte fryser om hals och nacke. Hoppas han ska bli glad, det är nget han sagt att han vill ha men med mammas hjälp så vet jag att han behöver detta :)
Blir att åka hem till mor och far direkt efter jobbet. Mamma bjuder på middag och fika :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0