The Last Day

Idag är sista dagen i Älvsbyn. Vemodigt men så skönt att kunna cykla till jobbet. På tisdag börjar jag i Piteå istället :)

Jag är en sån där människa som gärna bjuder på något gott innan jag slutar eller som tack för något så igår kväll stod jag i köket och bakade. Jag bakade en smörgåstårta som jag har varit och lämnat på morgonen. Den fick de snälla farbröderna på Grobban (BetongMästarna) i Öjebyn som tack för att Kent har hållt mig med parkeringsplats hela vintern och för att han sett till att det vart skottat. Så snälla! :)
Sen så bakade jag muffins med hallon och så ska jag sätta på cupcakes smeten nu så det bjuder jag på jobbet idag. Ska nog fixa det nu så det är klart till morgon fikat :)

Konstigt det kommer att vara att åka hem idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0