Strul

Hade strul med bilen i går kväll och i morse. Igår när älsklingen skulle vara snäll och fylla på kylarvatten och glykol så upptäckte han att bilen var helt utan ström. Inga lysen eller nått hade vart igång så vi vet inte varför den var helt urladdad. Så älsklingen åkte och hämtade batteriladdaren och satte igång så det har laddat hela natten. I morse då jag sulle börja åka mot Älvsbyn så plockade jag av laddaren och när jag startade bilen så gick den inte på alla cylindrar. Jag backade ut ur garaget och stängde av bilen. Då jag statade den så var det likadant, den bluddrade och gick inte på alla burkar. Det stank bensin så jag gick in och hämtade gubben. När han kommer ut och startar bilen så går den precis som den ska. Det är alltid på detta sätt då jag hämtar hjälp, det funkar och jag känner mig dum >:/

Jajja jag tog mig i alla fall till jobbet. Hoppas bara att bilen startar när jag ska hem också :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0