Sovande Sambo

Nu sitter jag ensammen i soffan och glor lite tv. Älsklingen har gått och lagt sig redan så att han orkar stiga upp och köra bil till sthlm i natt. Han hinner inte sova så jätte länge då de ska åka klockan 00 i natt men nån timme så då har han lite krafter till att köra.
Vi har faktiskt hunnit vara och träna ikväll och det var riktigt skönt men ganska tungt idag. Jag ökade på nästan alla övningar så jag är rätt slut i kroppen. I morn blir det en timma på crosstrainern dirket efter jobbet :)

Gräsänkling hela helgen. Vad att göra? =)


Kommentarer
Postat av: Lea

ang skorna, sjuka klackar verkar vara din grej, jag stod stilla i vad 5 min och var död;P haha, du är duktig mår jag säga=)

2010-03-03 @ 23:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0