Skönaste På Länge

Idag är ju vädret förjävligt hemskt så min dagliga lunch promenad skippade jag och satte mig istället i massagestolen på jobbet. Eller jag ska säga lade mig i stolen inte satt :P
Körde två program som heter relax så det blev 30 minuter i stolen och jag somnade nog efter 10 minuter. Vaknade upp tvärt då musiken i mina öron slutade och jag hade då legat i 35 minuter. Så skönt med en liten powernap mitt på dagen och nu känns ryggen riktigt skön också =) Det var helt klart ett bra beslut att stanna inne och ligga under en varm och skön filt istället för plumsa i snön och frysa =)

Snart hemgång i snöyran. Blir att ta det lugnt då det lär vara snörök utav bara fan! Väl hemma ska jag och älsklingen fixa lite kyckling wok till middag och sen ska jag frissa han inför sthlm. Han kan ju inte se ut som en lurva pelle då han ska vara på mässa i storstaden. Crille komenterade en fråga om vad han skulle göra i sthlm igår med svaret, Jag längtar ju hem :P Hahaha min lilla nollåtta :)

Har planer på en promenad ikväll om inte vädret blir värre. Måste hålla den dagliga motionen uppe annars går det bakåt. Ska fixa mer bilder också så jag får mina portfolio bilder klara :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0