Shorty Day

Jag har snart jobbat färdigt för idag. Om 45 minuter slutar jag och då bär det av hem mot Piteå. Har en tid hos farbror doktorn i eftermiddag och sen ska jag hinna med två viktiga ärenden. Hinner förhoppningsvis med ett av ärendena innan jag ska till herr doktor. Inget allvarligt fel på mig utan en rutin kontroll kallas det. Cellprovs tagning då man har kommit upp till 23 års ålder. Jag är där nu, jag är 23 år om exakt 28 dagar :)

Vädret är helt underbart idag och solen den gassar på. Jag tog fram mina Rayban kopior i morse och det kändes skönt! Äntligen sommar och sol (fast en bra bit kvar). Men längta, drömma och önska kan man göra :)

Bort bjudna på middag ikväll hos svärmor. Det brukar alltid bli smarigga middagar då så jag lär väl rulla hem ikväll :P Träningen måste börja om N.U.

Har en nervositets känsla i magen inför denna eftermiddag. Håll tummarna för mig så kankse det går bra och så är jag inte så pirrig i magen :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0