L8Nyberg Mascara

Har nu testat Lotta Nybergs mascara ett tag och jag har delade känslor. Mascara borsten är en bra storlek och passar alla ögon men mascaran är väldigt kladdig.
Man måste dra borsten ur behållaren väldigt sakta annars följer hela smeten med ut ut behållaren, men om man tar det lugnt och sansat och skrapar av överflöd så är det en underbar mascara.
Mina fransar brukar antingen bli långa och jätte tunna eller korta och tjocka men med denna mascara blir de allt man vill ha som så klart är långa och lagomt tjocka, inga spindelben.

Lite delade känslor blir alltså detta med jag gillar ju resultatet starkt.







På denna bild har jag satt ett lager av L8Nybergs mascara. Riktigt fint resultat!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0