Helgen Nalkas

Nu är det inte många minuter kvar innan det är helg. Det ska bli en sån skön helg. Det är länge sen jag har vart så glad att det ska bli helg. Så otroligt skönt att vara ledig och bli frisk!
Mor och Far är på fiske campingen med husbilen så det kan bli så att vi åker dit om det blir fint väder i morn. Ligger på ett renskinn på isen och njuter :) MYS!!

Jag kan nu officiellt meddel att jag byter arbetsplats från och med 6 April. Då kommer jag att arbeta på Sparbanken Nords telefonbank igen :D Ska bli så roligt att jobba i Piteå men jag kommer att sakna mina underbara kollegor i Älvsbyn. Jag har verkligen stor trivtes här i Älvsbyn och skulle gärna komma tillbaka om jag får någon gång :) Men nu blir det andra bullar så vi får se hur framtiden ser ut men det ska bli spännande.
Skönt är i alla fall att jag slipper ett mellanrum mellan jobben. Jag slutar här i Älvsbyn den 31 mars och börjar i Piteå direkt efter påskens röda dagar.

Vad ska alla ni göra i helgen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0