Hagel!!!

Det är återigen måndag och första blidan för vintern 2010. Just nu så haglar det utanför fönstrena men för en liten stund sedan regnade det. Det bli blank is överallt från regnet så man får passa sig! Helt sjukt att det haglar i mars!! :)

Helgen har jag inte spenderat mycket hemavid. Fredag kväll bestod av middag med Jossan och Emma på Café del mar. Sedan såg vi Lets Dance hos Kent. En trevlig mys kväll och tidigt i säng. Vaknade tyvär 05.40 lördag morgon av att Baghera högg mig i handen så jag startade morgonen med att jaga honom i hela huset och slå skallen i köksbordet då kröp under det för att få tag på katt fan. Nått mer kunde jag inte sova så 07.30 var jag i Roknäs. Där passade jag på att tvätta bilen innan vi skulle börja rensa ur farmor och farfars hus. Hela dagen rensade vi alla garderober, byråer och skåpar. Det vi ville ha har vi tatt och resten ska Vischan få komma och hämta. Det blev en och en annan sopsäck med kläder som skall till Kupan också. Farmor var fantastiskt liten och smal så ingen i vår familj får på sig hennes kläder. Ganska tråkigt då det fanns hur mycket fint som helst, hon har vart en riktig pingla min farmor :D

På lördags kvällen blev det en powernap innan vin pimplande hemma hon Kicki. Surrade hela kvällen och till sist kom svärmor och vi åkte för utgång på Challenge. Taxi hem och somnade vid tre tiden. Vaknade upp igen strax före fyra av att älsklingen satt bredvid mig i sängen och pussade på mig. Surprice!! Nu var det hans tur att överraska med att komma hem en dag tidigare :D Tyckte han lät konstig då jag pratade med honom i telefon på kvällen men det var ju för att han satt i bilen och körde, han var i Sundsvall då och inte ville han att jag skulle fatta att han körde bil :P Sötnosen min!! Kunde inte alls klaga på sömnen den natten så nu sover jag normalt igen :)

Älsklingen började känna av en förkylning igår kväll så idag ska han få proppa i sig kanjang så vi håller tummarna att det inte blir allvarligare. Så tråkigt att vara sjuk!! Blir dåligt med träning då :P


Kommentarer
Postat av: Cissi

Vilken underbar överraskning =) Aldrig kul att sova själv..



Kram på er! =)

2010-03-08 @ 13:54:33
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0