Färgning?

Jag tror jag ska färga håret snart. Kankse att det blir ikväll om jag orkar. Det tar dock några timmar då jag först färgar hela håret och sedan gör hätta slingor efter det. Kankse börjar med den första delen ikväll och slutför någon annan kväll. Har lite besluts ångest dock. Jag har en förpackning med röd färg hemma och en förpackning med en guldbrun färg. Vilken ska jag sätta i? Ska jag blanda dem och hoppas att det funkar? Eller ska jag skita i allt och ha denna urtvättade tråkiga färg?! :P
Svåra val!!

Jag har trivtes jätte bra i det lite orangea/morotsröda...ska jag fortsätta på det?? Men samtidigt är det snyggt med en classik röd/brun nyans också. Hjälp mig!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0