Dropp In

Jag har ju faktisk friserat mig i helgen. I lördags så kände jag att jag måste verkligen få mitt hår klippt så jag och älsklingen åkte in till stan innan Umeåborna anlände och jag letade salonger med tid direkt. Upptäckte att flera av stans salonger har stängt på helgerna och många andra var få (till och med en enda arbetare) på plats. Konstigt att de har så....mycket folk jobbar ju hela veckor och kan bara göra sånna saker under helegn. Jajja, jag hittade tillslut en salong som kunde klippa mig direkt så det blev på hårstudion. Fösta gången jag gjort något på den salongen men kankse inte sista. De är helt klart dyrast i stan men det var såå värt det i helgen. Det var behövligt och jag känner mig så fin nu. Visst känns det kort håret men jag vet ju att det var i STORT behov att ta bort det som togs bort. Toppade allting och klippte fram luggen som växt ihop med håret så det blev ingen dramatisk förändring men det lilla kan göra så mycket! Nu saknas bara mina ljusa slingor som jag ska orka fixa nån kväll i veckan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0