BUS Vita Liberata

Igår fick jag hem min beställning på Brun utan sol produkter från Vita Liberata. Kollade in Lindas blogg och såg resultatet som dessa produkter gett henne och då var jag tvungen att prova. Denna BUS är helt otrolig!!
Det är en lukt fri brun utan sol som ger resultat på en gång. Man slipper smörja in sig med en "genomskinlig" kräm som man inte ser vart man satt den och så väntar man i ex antal timmar för att se resultatet och så har det blivit läckigt. Med denna BUS så kommer resultatet direkt man strukit på krämen. Krämen är brun och därför beöver man använda skyddshandsken för att hanflatorna inte ska bli mörk bruna.
resultatet jag fick var häpnadsväckande. Idag tror folk att jag vart i fjällen eller utomlands och det är ju roligt!
Färgen ser inte onaturlig ut utan man tror den är på riktigt och inte fejk :P Denna produkt kommer jag fortsätta använda flitigt :)

För er som också är intresserade av att prova den och bli kär så finns de att köpa på bla Nelly.com och Eleven.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0