Ur Fas Idag

Känner mig knasig i kroppen idag. Vet inte vad det är!? Snurrig i huvudet, lite seg allmänt och fryser konstant. Inte allt likt mig men nu sitter jag på jobbet med en långärman tröja och tacko och lov tog jag med mig en kofta också så den har jag på mig plus en filt på det. Jag fryser ändå....

I morse då jag satt och åt frukost och läste tidningen så fick jag se en bild på en äldre farbror och jag såg min farfar på en gång i denna man. Gråten bubblade upp men jag svalde. Är inte alls i form idag!
Just nu längtar jag bara till i eftermiddag då jobbet är klart och vi ska hem till Roknäs och grilla med min älskade familj. Kankse att det blir ett vin glas till maten :)

Är nog bara trött och vill ha helg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0