Till Salu?!

I dag är Baghera till salu till högst bjudande :P

Jag har verkligen hållt på att bli galen i dag på morgonen, eller snarare i natt. Redan 04.08 satte han igång att skrika så jag vaknade. Har hållt på att koka sönder av ilska på katten. Har inte sovit något mer sen han satte igång att gala värre än tuppen så denna dag kommer att bli lång!
Jag har provat med allt nu... ignorera men han fortsätter i evighet att skrika... säga till honom då jag håller han i nackskinnet och då är han tyst i två minuter... blänga han i ögonen och då skäms han så han ligger platt på golvet och är tyst i kankse 10 minuter... men lik förbannat så fortsätter han efter en stund så det sista jag provade med i morse var att ta fram vattensprutan och ge han en dusch varje gång han öppnade munnen. Det funkade en stund men jag hant inte prova så mycket då det var dags för att stiga upp... får nog testa lite mer i morgon.

Hoppas att han ska lära sig nått för annars står jag inte ut. Vi får aldrig sova längre än till klockslag mellan 4-7 på morgonen. Det han vill då han sätter igång är att bli utsläppt eller ha mat men han ska lära sig att han får vänta tills vi vaknat och inte att han ska göra dessa saker direkt han vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0