Stumma Ben

Idag arbetar jag kvällspasset så det innebär ledig förmiddag fram till klockan 12.30. I morse steg jag upp samtidigt som älsklingen så jag hade gått om tid på morgonen att göra det jag ville. Det blev en cykeltur till och från gymet på 40 minuter och så ett pass i gymet men mina ben är helt stumma. Var ute på en milslång inlinestur igår med Danne på cykel bredvid så det var ett högt tempo och backigt så benen var inte pigga idag. Har aldrig varit så tungt att cykla den vägen tidigare :P
Men men jag tog mig i alla fall båda vägarna men det blev bilen in till stan och jobbet nu :)

Inhandlat en ny hårtrimmer idag så nu ska den invigas ikväll på mammsen. Ska frissa henne och klipper alltid hennes nacke med trimmern. Så smidigt och blir garanterat snyggt! :) Ska försöka klämma mams och paps på en slant för trimmern också, det är ju trotts allt för dem som jag har köpt den, annars kan jag ju inte klippa dem :P
(vi kan undanse med att jag tappat bort en trimmer)


Braun Exact Power EP100

 


Kommentarer
Postat av: Ingela Nilsson

Hur var det igentligen , var det inte pappa som köpte den första och den nötte du ut på kompisars hår.Eller har jag fel? he he he puss

2010-06-22 @ 18:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0