Ska Jag Orka

Just nu sitter jag i soffan med datorn i knät och funderar på om jag ska orka byta om och he mig ut på en löparrunda. Tuff tanke! Hur ska jag göra? Jag borde verkligen eftersom vi just har vart hos kusin och fikat tårta och födelsedagsbullar. Jag har frossat så jag borde men samtidigt så vart jag riktigt slö. How to do?!

Få nöta lite mer här så får jag se om jag orkar :P


Mor och Far bjöd på Sara sallad ala Tre Kronor idag så magen är verkligen mätt och belåten. Fick ett par vita jeans av mamma idag. Hon hade tydligen fått dem av min moster för jätte länge sen men ingen av dem har fått på sig dem så nu är de mina och de satt verkligen perfekt, nu i alla fall men de blir väl för stora snart de också :D Har verkligen inte ett par byxor som sitter som de ska längre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0