På Banan Igen

Nu är jag tillbaka igen. Jag har en mobiltelefon som fungerar men som jag inte riktigt kommer överens med, men det går att få tag på mig och jag kan smsa och ringa, det är huvudsaken :)
Har också fått byta mina inlines idag. Var in med dem i tisdags för att ett av kardborrebanden hade gått rakt av och det är lite irro på sprillans nya inlines så killen på sportaffären var snäll och kontaktade K2 som så snällt gav mig ett par nya skrillor. Jag valde då att lägga emellan 400 kr för att få den värre modellen så nu har jag ett par nya K2:or som heter Celena. Riktigt bra rullar dem :) Har tagit oskulden på dem ikväll.



Känner mig fortfarande krasslig och har haft ont i huvudet hela kvällen. Har en kopp thé framför mig och snart blire sängen. Helg i morn :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0