New KMB Red Shoes

Skulle springa in på Hälsokosten på lunchen för att inhandla nytt protein pullver som jag dricker efter träning och som mellanmål ibland. På väg till denna hälsokostbutik så går man förbi en hel del andra butiker och jag hade gett mig själv lov att gå in på Wedins då jag letar ett par fina sandaler som jag kan ha både på fest och till vardags i sommar. Gärna med lite klack men inte så mycket så man orkar gå i dem en hel dag.

Första butiken jag passerar är Amici och vad hinner mitt öga skåda?
-Jo ett par röda skinn sandaler med kilklack. Jag plockade upp den och såg priset. Satte ner den och rusade vidare in på Wedins... men det enda jag såg var den röda sandalen, ingen sko inne på Wedins var värd att titta på. Jag gick vidare och handlade mitt proteinpullver och påväg tillbaka till jobbet så var jag bara tvungen att plocka upp skon igen och sukta lite till. Men priset var lite mycket tyckte jag då det stod 1299:- på lappen. Jag måste prova den var det enda som min hjärna ville, så jag gick in och testade skon. Den satt som en smäck på foten och är verkligen sååå fin.
Nu ligger den i en fin karton och påse här bredvid mig på jobbet. De skriker efter att få se solen :)
Det bästa av allt var ju att de var på rea så de kostade i själva verket bara 599:- och när expediten sa det så var det som ett tecken att jag skulle köpa dessa skor så jag gjorde det. Nu kan jag sluta leta fina sandaler för jag har dem finaste!! De lär hålla i en evighet också då de är i äkta skinn och med jätte mjuk, dämpande sula trots den lite höga klacken :) Ska fixa bild på dessa när jag kommer hem...

 

Ni får ha överseende med mina strumpränder på fossingarna.. kankse borde ha lite nytt nagellack också :P


Kommentarer
Postat av: Ingela Nilsson

Ja se du och skor, hur många har du ? Kanske mor får låna Heheheh

2010-06-14 @ 18:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0