Modekungen.se

Jag hittade ett par short som jag bara älskar men så har de vart slut i lager länge men idag så mailade jag dem och frågade om de skulle komma in på nytt och fick som svar att kankse, håll utkik.
Nu då jag kollade mailen så hade jag fått ett nytt mail av dem där det stod att de nu fanns igen.

Tusen myckt tack till Modekungen.se som är så serviceminded att de skickade ett till svar till mig för hade jag inte fått det hade jag missat shortsen igen. Jag som tänkte att jag då får kolla nästa vecka igen men de kom ju redan så nu har jag klickat hem en beställning på dem och hoppas verkligen att de ska passa. Kan vara lite knepigt då det är Onesize men det var ju resår i midjan så det ska nog gå. Titta bara vilka söta godingar det är!!

Spetsshorts modekungen.se 399:-


Att man kan bli så kär i ett klädesplagg är ganska faschinerande :P


Kommentarer
Postat av: angelica - makeupartist

dom var faktiskt riktigt nice ;)

2010-06-29 @ 22:23:19
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Hejsan,

Jag har så stort craving för dessa och jag antar att dem aldrig kommer in igen, du kan inte tänka dig att sälja de? Älskar dem så himla mycket!

2011-04-29 @ 23:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0