Mobil Paj

Nu måste jag in med min telefon på service igen. Jag blir verkligen så less!!
Jag älskar telefonen i sig men jag hatar att den strular så mycket och att de inte gör en ordentlig service. Tidigare i vår hade jag in den för att den stängde av sig själv ibland då man svarade för fort och de var en jäkla tjorv den gången. Jag fick tillbaka telefonen utan att service var gjord osv...tillslut fick jag tillbaka den och den har fungerat i en månad ungefär. Åtgärden de gjorde förra gången var en mjukvaru uppdatering men det verkar inte vara det som var felet. Nu stänger telefonen av sig själv 99% av gångerna jag trycker på grön lur. Varje gång jag ska ringa någon eller när jag ska svara så blir telefonen svart men stänger inte av sig förens efter nån minut.

Ska springa in på Telia på lunchen och skicka iväg den ytterligare en gång och nu hoppas jag att de byter ut den (för andra gången) helt och hållet eller att de verkluigen fixar felet!!

Gooode irro att behöva ha en sämst lånetelefon i flera månader!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0