Låång Promiss

Var gode slut efter jobbet idag så efter maten tog jag en powernap i älsklingens knä. Blev väck vid halv sju av Misa som ringde så då var det bara att stiga upp och göra lite nytta. Blev frissering av min älskling och Daniel fick sig också en ny haircut. Sen så tog vi på oss promenadskorna och knatade iväg på en lång promenad. Blev maran/hortlax runt så det blir ca 8 kilometer och tog oss 1.5 timmar. Nu är fötterna lite ömma och benen möra så det blir en dusch och sen sängen :)

Håll tummarna att Baghera låter oss sova längre än till fyra i natt :P

Kommentarer
Postat av: Elin

Härligt med långpromenader :)

2010-06-28 @ 23:16:36
URL: http://ellee.devote.se
Postat av: Ingrid

Hej



Letar folk i dina trakter och hamnade på din blogg.



Jag undrar om du är intresserad av produkter som är ekologiskt odlade av världsledande företag med egna plantage?



Maila mig gärna så förklarar jag närmre:

[email protected]



Hälsningar

Ingrid

2010-06-29 @ 00:17:06
URL: http://lojrom-vittvin.blogspot.com/
Postat av: Erika

Hur går det med dom där Reebok-skorna egentligen? Värda att köpa eller?? :)

2010-06-29 @ 15:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0