Klappra Tänder

Har jag börjat om med att klappra tänder om nätterna?!

Då jag var liten så kunde inte min kusin sova med mig då hon bara hörde allt gnisslande och klapprande från mina tänder men det slutade jag med innan jag fick bettskena eller nått sånt. Men de senaste dagarna har jag verkligen inte mått bra i huvudet. Jag har vaknat med huvudvärk och somnat med huvudvärk och igår berättade älsklingen att jag legat och klapprat tänder. Jag har alltså legat och tvärt slagit ihop tänderna och det ganska hårt också... Det kan ju faktiskt vara orsaken till min konstiga huvudvärk och yrsel eller så inte :P

I alla fall så hoppas jag verkligen att det bara vat en engångsföretéelse för att gnissla tänder är inte bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0