It's Mine

Nu har jag inhandlat det ena halsbandet av de jag ville ha från indiska. Det är riktigt snyggt men aningens obehagligt faktiskt. Det sticker till lite då och då i halsen men det är det värt. Tyvär så fanns inte det andra som jag egentligen var mest sugen på men senare skulle det kankse komma in i butiken i Piteå. Annars kankse det blir en tripp till någon annan stad så kan jag se om det finns där istället :)



Idag är det studenten för de som går ut strömbakca. Snart börjar traktorerna och lastbilarna rulla med alla skrikande, lyckliga studenter på. Oj vilken känsla det var!! Åren springer verkligen iväg. Det är redan fyra år sedan jag sprang ut men det känns som igår!

Grattis alla ni som tar studenten idag :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0