Is It Me Or What?!

Var då på Telia på lunchen och Sebastian börjar känna igen mig efter alla mina trubbel med telefonen. Han tyckte verkligen synd om mig att jag aldrig får ha min egen telefon utan bara dåliga lånetelefoner. Men idag tog verkligen priset... Jag måste in på Telia igen efter jobbet för den lånetelefon jag fick får jag inte igång. Fick med en laddare så jag tänkte att telefonen kankse var helt slut på ström men nu har den laddat i nån timme men jag får ändå inte igång den. Är det något fel med mig eller?! Börjar tro att jag är helt kass eller om jag har nån övernaturlig förmåga att bara få skräp telefoner.

Så om nån försöker få tag på mig så finns jag på jobb telefonen. Mobilen är alltså lönlöst just nu att nå mig på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0