Fucking Förkylning

Vaknade med ont i kroppen, svid i ögonen och svid i halsen i morse. Är det pågång nån förkylning i min kropp nu eller vad?! Vill verkligen inte så KanJang flaskan åkte fram på morgonen och lite honumngs thé har slunkit ner. Ska motverka som in i bomben för jag ska inte bli sjuk!!

Har hunnit med en hel del på morgonen faktiskt trots min sovmorgon då jag kände hur jag mådde. Släppte ut Baggis strax efter sju tiden och insåg att jag kunde krypa ner med älsklingen nån timme till så det blev en härlig sovmorgon. Sen har jag hunnit att måla mitt nya ställ till postlådan som jag snickrade ihop i Tisdags.

Första varvet check √

Sen har jag planterat alla sommarplantor som inhandlades i tisdags också så nu står det krukor lite här och var med fina blommor i. Detta år har jag inte fått några tagetes av min farmor så jag fick handla egna. Konstigt att handla en blomma som man alltid tidigare har fått hur mycket man vill av. Måste bara ha den blomman just för att det är så mycket farmor över den. Egentligen luktar den ganska illa :P

Planterat blommor check √

Nu ska jag ta och klä av mig och lägga mig i solstolen en stund innan jag ska dra in till stan. Måste förbi Telia IGEN för den nya lånetelefonen jag hämtade efter jobbet igår den funkar inte den heller. Helt otroligt!!
Ska försöka styra en fika på stan med en vän idag också :)

Kommentarer
Postat av: Kicki

Det KAN inte vara meningen att du ska ha någon telefon helt enkelt :P Hoppas dom får ordning på din snart!

Kraam

2010-06-10 @ 15:58:28
URL: http://kickikickass.blogg.se/
Postat av: Cissi

Åh, det lät gott =)

2010-06-10 @ 18:30:26
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0