Fashion Agains Aids

Jag vill verkligen ha dessa kläder från HM men de är helt slutsålda. De verkar inte som att det kommer att komma in nå fler kläder alls. Jag är arg på mig själv att jag inte hant att beställa kläderna. De är ju verkligen super fina!!
Fick ett mail av HMs kundtjänst där de tyckte jag skulle hålla utkik på hemsidan om någon lämnade tillbaka sina varor. Hur i hela *** ska jag hinna med det? Kan ju inte kolla hemsidan deras varje sekund på dygnet precis :(

Har någon av er hunnit med att beställa från Fashion Against Aids?


Kommentarer
Postat av: Ida

Jasså? Det var som tusan! Men hur tillför man bra fukt till ansiktet? Och vad är egentlige bra fukt?.. Som inte kapsals in alltså :)

2010-06-16 @ 17:01:23
URL: http://elfvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0