After Work Sparbanken Nord

Ikväll har vi After Work på Sparbanken. Det blir mycket folk och säkert super trevligt. Fest gruppen håller på för fullt med att förbereda i samlingssalen så det dunkar lite musik och det pysslas med lekar verkar det som. Hemlighetsfulla är de allihopa så vi får se vad det blir vid 17 tiden :) Det pratas om att gipset inte hinner torka....Undra vad som menas med det :P


Inte lång tid kvar till helg. Har inte jobbat mer än två dagar denna vecka (på banken) men jag har jobbat på hemma och då hjälpt älsklingen på hans jobb också. Ska bli så roligt med helg!! Hoppas verkligen vädret är bra i morn. Bara det inte regnar så är jag nöjd. Sent ikväll kommer Ume-borna så jag ska hinna handla frukost och bädda åt dem. Vart ska alla sova?!
Brollo jag kankse kommer och hämtar min bädd fotölj som du haft i några å nu ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0