Växthus

Igår på eftermiddagen och kvällen så blev det fuktigare och fuktigare i luften. Det var galet varmt och ja var tvungen att klippa den skyhöga gräset. Aldrig har det vart så fuktigt och svettigt att klippa gräset. Jag hatar små kryp och när man är så blöt så fastnar allt på ens kropp. Jag var full i gräs, mygg och små flugor. Blää!!

Blev en dusch och färgning av håret och sen krasch i soffan med en krasslig karl. Inte bara jag som är krasslig nu. Skit verkligen skit!! Ingen av oss har tid eller lust att vara minsta lilla krasslig. Jag försökte tvinga i han lite vitlöks thé igår men han fick kankse i sig två ml och två stora korvbitar för att försöka dölja smaken. Drick bara drick så du blir friskt karl :P Men icket. Han ville bara kräkas. Jag älskar vitlök men kan hålla med om att thé vatten som man pressar ner en solovitlök i inte är speciellt gott men rackarns vad det gör susen för halsen och förkylningen. Har pimplat tre solovitlökar i thé de senaste två dagarna så jag är ganska pigg igen. Bara lite trött på mornarna men det kan bero på att jag har tagit ledigt i huvudet redan :P Varje dag räcknar jag ner tills vi åker och jag längtar galet mycket!!

Idag är det ett växthus här i piteå också och PDOL drar igång idadg. Hoppas vädret håller i sig hela helgen :D


Kommentarer
Postat av: Jonmarianne

NICE AND WONDERFUL SITE

2011-01-13 @ 16:08:53
URL: http://jonmarianne.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0