Vaknade Upp Däckad

Jag är inte pigg och inte 100 % frisk idag. När väckarn ringde i morse så var jag däckad. Jag vaknade men orkade inte röra mig ur fläcken. Älsklingen märkte hur dåligt jag mådde så vi låg kvar ett tag men sen var det bara att pallra sig upp för att gå på jobbet. Jag har svårt för att stanna hemma och sjukanmäla mig om jag inte är helt klubbad i 39 graders feber. Visst kan man vara sjuk utan feber och just nu så känns det som att jag är det. Är trött som en gnu, fryser som jag vet inte vad och har ett sandpapper i halsen.

Jag har lunch om 30 minuter så då kankse jag återfår lite enrgi efter det. Blir en till kväll i soffan med täcke och film idag. Ska inte lyfta ett finger utan bara sova i timmar.


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Vad ska jag baka för smarrigt i veckan? Kika in på bloggen och hjälp mig välja! :)



tack på förhand!

2010-07-26 @ 17:22:38
URL: http://ingridsinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0