Sooovmorgon

Kvällsjobb idag innebär att jag börjar 12.30 och har hela förmiddagen till att göra sånt jag vill. I dag innebar det att sova. Jag hade ställt en väckare på halv nio för jag tyckte att nio timmars sömn skulle räcka men så fel jag hade. Då jag vaknade så låg jag på telefonen, jag har alltså stängt av larmet och somnat om. Inget minne att väckarn ens har ringt. Steg i alla fall upp strax före klockan tio och kan medge att jag fortfarande skulle kunnat sova vidare. Min inlinestur igår kankse inte var det smartaste. Jag kände mig pigg och kry och tog en lugn tur men det straffade sig med dåligt i halsen idag och snudd på feber. Knapra knapra vitlök är nu mitt andra namn :P

Ska nog frissera topparna på mitt nötta hår ikväll. Jag hoppas min kusin har minnet med sig idag och kommer ihåg mig :P Brukar vara lite kärvt med minnet ibland, för många gärn i elden kankse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0